• Altijd veilig betalen
  • Meer dan 40.000 evenementen
  • 120% aankoopgarantie

Koopgids

Over Worldticketshop

  1. Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?
  2. Hoe komen jullie aan alle tickets?
  3. In de media hoor ik over valse kaarten, hoe zit dat?
  4. Is het legaal om tickets te kopen en te verkopen?
  5. Is Worldticketshop gelieerd aan promotors of andere ticketorganisaties?
  6. Waarom betaal ik meer bij Worldticketshop dan de prijs die op het ticket gedrukt staat?
  7. Zijn de tickets die ik koop, echte tickets?

Je account

  1. Hoe kan ik een eigen account aanmaken?
  2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
  3. Mijn profiel werkt niet meer, wat nu?
  4. Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?

Tickets zoeken

  1. Ik zoek tickets voor een evenement dat niet op de website staat, wat nu?
  2. Ik zoek tickets voor een evenement dat wel op de website staat, maar waarom kan ik geen tickets kopen?
  3. Mijn betaling is mislukt kan ik ook telefonisch een bestelling doorgeven?
  4. Waar kan ik de algemene voorwaarden nalezen?
  5. Waarom staat niet bij alle tickets de exacte plaatsbepaling en missen de stoelnummers?
  6. Wat betekent algemene toegangskaarten?

Tickets kopen

  1. Hoe kan ik mijn tickets betalen?
  2. Ik wil tickets bestellen maar zie dat in hetzelfde vak tickets verschillend geprijsd zijn, hoe kan dat?
  3. Ik wil voetbaltickets kopen. Wat is het verschil tussen het thuis en uitvak?
  4. Kan ik mijn bestelling annuleren?
  5. Kan ik ook rolstoelplaatsen kopen?
  6. Kan ik ook VIP tickets kopen?
  7. Mijn bestelling staat op in behandeling, wat betekent dat?
  8. Waarom moet ik service/transactie kosten betalen?
  9. Waarom word ik gevraagd om een kopie van een identiteitsbewijs of een rekening toe te sturen?
  10. Wanneer is mijn bestelling definitief?
  11. Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
  12. Wat houdt de aankoopgarantie in?
  13. Wat zijn de meest voorkomende ticketcategorieën op Worldticketshop?
  14. Zijn mijn tickets naast elkaar?

Tickets ontvangen

  1. Ik lees in mijn reserveringsbevestiging dat sommige tickets alleen lokaal afgeleverd kunnen worden, wat nu?
  2. De datum dat mijn tickets zouden worden verstuurd is veranderd, wat nu?
  3. Hoe kan ik aanspraak maken op een terugbetaling onder de aankoopgarantie?
  4. Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
  5. Ik heb begrepen dat er voor ontvangst van de tickets getekend moet worden, maar ik ben niet de hele dag thuis, wat nu?
  6. Ik heb een email ontvangen met de vraag of ik een lokaal afleveradres wil doorgeven, waarom?
  7. Ik heb een email ontvangen over de verzending van mijn tickets, maar het is nog maar drie werkdagen voor het evenement en ik heb nog steeds mijn tickets niet ontvangen, wat nu?
  8. Ik heb een trackingnummer ontvangen, wat kan ik hier mee doen?
  9. Ik heb tickets gekocht voor een evenement in het buitenland, wanneer kan ik dan de tickets verwachten?
  10. Ik heb tickets gekocht voor een voetbalwedstrijd, wanneer kan ik mijn tickets verwachten?
  11. In mijn account staat dat de bestelling is afgerond, maar ik heb nog geen tickets ontvangen?
  12. Kan ik het afleveradres voor de verzending van mijn tickets wijzigen?
  13. Kan ik mijn tickets ook ophalen?
  14. Kunnen jullie mijn tickets ook op mijn werk bezorgen?
  15. UPS heeft drie keer geprobeerd de tickets af te leveren maar ik was niet aanwezig. Waar zijn mijn tickets?
  16. Via Track en Trace probeer ik mijn verzending te volgen maar ik krijg geen informatie over mijn tickets te zien, wat nu?
  17. Wanneer kan ik mijn tickets verwachten?
  18. Wat is de betekenis van de statussen van mijn bestelling?

Overige vragen

  1. Gelden er speciale veiligheidsvoorschriften voor internationale voetbalwedstrijden?
  2. Ik heb de verkeerde tickets ontvangen, wat nu?
  3. Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
  4. Ik heb mijn tickets ontvangen maar er staat een andere naam afgedrukt op het ticket, hoe kan dat?
  5. Ik heb problemen met het betalen van de tickets op de website, wat nu?
  6. Ik heb tickets gekocht voor een evenement dat is geannuleerd, wat nu?
  7. Ik heb tickets gekocht voor een evenement dat is verplaatst en ik ben verhinderd op de nieuwe datum.
  8. Ik kan helaas niet afreizen naar het evenement omdat ik ziek ben en op het laatste moment toch andere plannen heb, kan ik de tickets weer inleveren?
  9. Kan ik mijn bestelling ook annuleren?
  10. Kan ik mijn tickets ook betalen via een bankoverschrijving?
  11. Kan ik mijn tickets ook omruilen?
  12. Kan ik ook korting krijgen als ik meerdere bestellingen plaats?
  13. Waarom ben ik gevraagd een kopie van mijn legitimatiebewijs en creditcard op te sturen?
  14. Wat als ik mijn tickets kwijt ben of worden gestolen?
  15. Zit de BTW al bij de verkoopprijs inbegrepen?
  16. Hoe kan ik een claim onder de TicketCover indienen?
nl Worldticketshop Nederland
Worldticketshop in Europa
Valuta: